SuMo
Gość specjalny
|
Wczoraj obejrzałem "W pogoni za szczęściem" (The Pursuit of Happyness) - również polecam osobom, które cenią sobie dramaty i potrafią się zastanowić nad tym, co oglądają.
|
||||||||||||||
Post został pochwalony 0 razy |
Mały Mikuła
Szeregowy
|
Ja uwielbiam polskie komedie takie jak:
"Poranek Kojota" "Chłopaki nie płaczą" "Superprodukcja" Poporostu klasyki A z innych które uwielbiam to: "Piła 1,2,3" "Running Scared" <---ten film kocham niezła akcja "Waist Depp" <---- kolejny film który uwielbiam "Omen 1,2" "Piątek 13" wszystki części I wogóle lubię komedie, horrory i filmy w których jest dużo akcji A propo to ja mam Pachnidło Niezły filmik Gościu z ludzi robi perfumy Więc Daria jak chcesz to napisz na gg ja Ci podam mój numer konta i pogadamy lol |
||||||||||||||
Post został pochwalony 0 razy |
D@g@
|
Widzę , ze to temacik dla mnie
Tak... hmmm , jeśli chodzi o moje ulubione , to jest ich masa... ale to co mi w tej chwili przynosi ślina na język to, mi.in: - Forest Gump; szczególnie do gustu przypadła mi końcówka, - Szkoła uczuć; genialny wokal Madny Moore , - Kiedy Mężczyzna Kocha Kobietę; genialna piosenka promująca i ciekawa kreacja aktorska Meg Rayan, - Mumia(Powraca) 1&2, wspaniały Brendan Fraser, cięty język John'a Hannah'a , fajny klimat i ogólnie całokształt... - Troja ;ta najnowsza, genialna muzyka , i dwie bardzo ciekawe postacie : Hektor( Eric Bana ) i Briseis (Rose Byrne) - Kod da Vinici; jeśli potraktujemy go jako czystą fikcję literacką to powstał całkiem ciekawy film ... - Władca Pierścieni (trylogia) ; robi wrażenie - Pearl Harbor - wspaniały klimat , ciekawa historia - List w butelce; co prawda zakończenie do bani , ale historia w porządku - Dirty Dancing ; stare ale jare - Jak stracić chłopaka w 10 dni - genialne i urocza Kate Hudson - The Ring - intryguję mnie i ma zakończenia do bani , ale może być - Nigdy w życiu - klasyka Może już starczy Jednym słowem jest tego masa . A jeśli chodzi o W pogoni za szczęściem to mam straszną ochotę się na to wybrać do kina , bo słyszałam , że świetne... |
||||||||||||||
Post został pochwalony 0 razy |
Mały Mikuła
Szeregowy
|
A i wogóle "Władca Pierścieni Trylogia" jest wypasiona Jak ktoś chce mam na jednej płytce DVD wszystkie częsci z lektorem w boskiej jakości
Wogóle jak chcecie jakieś nowości to piszcie Mam tego mase Tylko ciiiii bo jak mnie policja złapie to po mnie |
||||||||||||||
Post został pochwalony 0 razy |
Misiunia
Bratnie Słowo
|
Iluzjonista
|
||||||||||||||
Post został pochwalony 0 razy |
Przem Ek
Moderator
|
Właśnie pamiętam oglądałem The Ring jak byliście w Klukach w 2005 roku:D
|
||||||||||||||
Post został pochwalony 0 razy |
TEMpa
Bratnie Słowo
|
Ja bym chciała obejrzeć "Wożonko" i oglądałam "6 zmysł" - boskie!
|
||||||||||||||
Post został pochwalony 0 razy |
Misiunia
Bratnie Słowo
|
Wożonko to jest schiz
|
||||||||||||||
Post został pochwalony 0 razy |
Przem Ek
Moderator
|
+Poranek kojota
+Killer Tak wogóle szukam chętnych na wielki film: ŚWIADEK KORONNY NA TVNie lecą fajne filmy:D |
||||||||||||||
Post został pochwalony 0 razy |
darka
|
wożonko lol! ten film mnie przeraża po prostu głupota osoby któa to nakręciła musiała być niepojęta:D
kuba kuba kuba to jak będzie z tym pachnidłem? jakbyś mi nagrał to wiesz, byłabym dźwięczna a do the ring. 1 nie oglądałam, ale 2 jest... co najmniej żalowa. jak w ogóle coś takiego można nazwać horrorem? przez większą część się zlewałam. oglądałam to niedawno z aśką, i normalnie przestraszyłam się tylko raz :d a tak to: ej pacz! ona wchodzi po tej studni! jak pajęczak! ale zleeeewa! no. uważam, że the ring 2 to zlewa. |
||||||||||||||
Post został pochwalony 0 razy |
Mały Mikuła
Szeregowy
|
Nom "Wożonko" to spoxik film No wiesz...pomyślimy co z tym "Pachnidłem"
|
||||||||||||||
Post został pochwalony 0 razy |
Pati
|
pearl harbor o tak tak. boskie,
ostatnio oglądałam Borata i powiem ze taki sobie... a do filmow ktore jeszcze polecam to Efekt Motyla i Król Artur. poprostu kocham te filmy. |
||||||||||||||
Post został pochwalony 0 razy Ostatnio zmieniony przez Pati dnia Śro 21:28, 02 Maj 2007, w całości zmieniany 1 raz |
Madal
Administrator
|
Zarąbiste jest też „Stary gdzie moja bryka” – texty są niezłe i zachowania bohaterów. Można się ostro pozlewać
Mi podobają się też Star Wars, może ma ktoś II część – Atak Klonów i III – Zemste Shitów.. ups przepraszam – Sithów na plytce?? pozyczyc? |
||||||||||||||
Post został pochwalony 0 razy |
Mały Mikuła
Szeregowy
|
Ja mam Zemste Shitów
|
||||||||||||||
Post został pochwalony 0 razy |
Ernest
|
Kurde mówcie co chcecie, ale najlepsze są "American Pie"!!
Lubię je wszystkie... To już 5 albo 6 części Ogólnie fajne są filmy tego pokroju, np. "Eurotrip"!! Ostatnio na Polsacie leci "Skazany na śmierć" - normalnie boski ten film!! PS Jeśli ma ktoś wszystkie części "American Pie" lub chociaż ich część, to ja z chęcią pożycze |
||||||||||||||
Post został pochwalony 0 razy |
filmy |
|
||
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2004 phpBB Group
phpBB Style created by phpBBStyles.com and distributed by Styles Database.
Powered by phpBB © 2001-2004 phpBB Group
phpBB Style created by phpBBStyles.com and distributed by Styles Database.