filmy |
darka
|
jakie filmy ostatnio obejrzeliście? a jakie są wasze ulubione?
ja ostatnio odważyłam się na piłę II i piłę III nie są takie straszne, jak myślałam, że będą. a moje ulubione filmy to "Zielona Mila", "Forest Gump" i "Leon Zawodowiec" |
||||||||||||||
Post został pochwalony 0 razy |
Frytka
Nasza była, kochana drużynowa
|
Zielona mila zdecydowanie jest lepsza w wersji książkowej polecam
|
||||||||||||||
Post został pochwalony 0 razy |
Pati
|
nom zielona Mila jest boska. Dzisiaj ogladałam u Mileny Szkołe Uwodzenia... naprawde niesamowita muzyka filmowa.
|
||||||||||||||
Post został pochwalony 0 razy |
Justyna
Szeregowa
|
ja wczoraj obejrzałam 'piłę3' i 'walentynki' - horror:D
i mi się podobały (; chociaż ten drugi oglądałam już 3 razy.. ;o |
||||||||||||||
Post został pochwalony 0 razy |
Kurzy
Szeregowy
|
nie ogladalem zielonej mili, ale co do Foresta Gumpa i Leona Zawodowca... Daria to ja mialem to powiedziec poza tym niezgorsza jest trylogia Star Wars. Ja tam zawsze lubilem to naparzanie sie mieczami. A ostatnio ogladalem: Click i robisz co chcesz, Diabel ubiera sie u Prady, Liga Niezwyklych Dżętelmenów, Szalony akademik i kilka nie godnych uwagi A zapomnial bym jak pierwszy raz ogladalem Braveheart- Waleczne serce to mnie urzekło chociaz im wiecej razy to ogladam tym mniej mi sie podoba...
|
||||||||||||||
Post został pochwalony 0 razy |
Misiunia
Bratnie Słowo
|
mi się podobał "11: 14"
|
||||||||||||||
Post został pochwalony 0 razy |
SuMo
Gość specjalny
|
Hmmm. Ostatnio nie miałem za bardzo czasu na oglądanie filmów, ale mogę napisać tytuły filmów, które wywarły na mnie duże wrażenie. Oto i one:
-Forrest Gump (kultowy film), -Ojciec Chrzestny (wszystkie części), -Truman Show, -Leon Zawodowiec, -Rocky 1, 2 oraz Rocky Balboa, -The Dirty Dozen, -Siła i Honor, -Trzynasty wojownik, -Mumia, -cała seria przygód Indiany Jones'a, -Rambo (pierwsza część - szkoda że stworzyli kontynuacje), -Obcy (ostatniej części nie oglądałem), -Click !, -Urodzony 4 lipca (niestety nie dane mi było obejrzeć ten film do końca, ale jeśli będę miał takową okazje, to z pewnością to uczynię). |
||||||||||||||
Post został pochwalony 0 razy |
Przem Ek
Moderator
|
Pijany mistrz - NAjwiększa zlewę przy nim miałem wczoraj leciał
|
||||||||||||||
Post został pochwalony 0 razy |
Madal
Administrator
|
Dla mnie najlepsze to Wyścig Szczurów, jak to pierwszy raz oglądałem, to musiałem wyjść z pokoju, żeby się nie zabić ze śmiechu:D
Obcy 4 - dobre jest SuMo, polecam ;0 Leon Zawodowiec też jest niezły. Kilka textów mi się tam podoba. Jak mi się przypomną jakieś fajne jeszcze to dopiszę |
||||||||||||||
Post został pochwalony 0 razy |
darka
|
a mnie np bardzo teraz kusi obejrzenie "pachnidła". bo czytałam tę książkę, i spodobała mi się bardzo. tylko nie mam za bardzo jak. czy nikt z was nie ma 'pachnidła' na płycie?
|
||||||||||||||
Post został pochwalony 0 razy |
lukasz1125
|
no jak to na płycie, przecież to piractwo jest... |
||||||||||||||||
Post został pochwalony 0 razy |
darka
|
piractwo od razu po prostu. by sie obejrzało jak by sie miało
|
||||||||||||||
Post został pochwalony 0 razy |
bambuś
Bratnie Słowo
|
hym. skazany na bluesa.
i szeregowiec rayan. i wróg u bram. i szyfry wojny. i pearl harbour. i uciekinier. daleko jak nogi poniosą. |
||||||||||||||
Post został pochwalony 0 razy |
TEMpa
Bratnie Słowo
|
-szeregowiec rayan
-forrest gump lubię też komedie romantyczne ;D -legalna blondynka 1 i 2 -sweet home albama i takie tam |
||||||||||||||
Post został pochwalony 0 razy |
Przem Ek
Moderator
|
-poznaj mojego tate
zarąbista komedia poprostu GRATZ -Inni -FAKTY TVN "Tibia - gra czy nałóg" -Lśnienie -OMEN 1,2,3 |
||||||||||||||
Post został pochwalony 0 razy |
filmy |
|
||
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2004 phpBB Group
phpBB Style created by phpBBStyles.com and distributed by Styles Database.
Powered by phpBB © 2001-2004 phpBB Group
phpBB Style created by phpBBStyles.com and distributed by Styles Database.